Ellipsemaskin, del 2

Ettersom jeg får så mange besøk på søkeordet «ellipsemaskin», så kan jeg jo oppdatere dere litt på saken. Jeg skrev tidligere om hvor høyt jeg ønsket meg en ellipsemaskin. Nå har jeg en, og den har jeg hatt en stund nå. Den tar veldig stor plass, men er utmerket som klatrestativ.

8 Responses to Ellipsemaskin, del 2

  1. Oda sier:

    Aj aj, så du kjøpte en til slutt. Og den har altså vist seg nyttig. Jeg antar det er deg på bildet, som klatrer i den?

  2. mjolkerister sier:

    Haha, Oda. Du aner ikke hvor slitsomt det er å klatre til topps på den der. Skikkelig god trening altså!

  3. lindamac sier:

    Jeg vurderer å kjøpe en trimsykkel eller romaskin. Det virker jo veldig praktisk med ekstra tørkestativ, for ikke å snakke om det sporty preget stua vil få.

  4. Karen sier:

    Klatrestativ er kjekke å ha!

    Og for ei søt lita snuppe!

  5. Tomas sier:

    En slik har jeg stått på, uten å vite at det var en ellipsemaskin! Det varte ikke særlig lenge heller. Nå har vi solgt den. Huh!

  6. mjolkerister sier:

    lindamac: Jeg vil anbefale det på det sterkeste. Har du en liten ledig krok på stua, så invester i en sånn. Du kan bruke den som to stoler, hvis du får besøk av noen med veldig små romper. Dessuten får du plass til ekstra mye julepynt hvis du slår til og skaffer deg en før jul.

    Karen: Takk, hun er da ikke så verst. 🙂

  7. mjolkerister sier:

    Tomas: Solgte du den? *sjokk* Er du gæren! (Øh, gæærn, gærn, galen?)

  8. Randi sier:

    Sånn trener jeg på også. Koblet mot en skjerm på trenignssenteret. Så kan jeg se nyheter og «gå»/elipse meg samtidit.
    Eier ikke disiplin nok til å ha den stående hjemme OG bruke den 😆 men som tørkestativ kanskje….

Legg igjen en kommentar

