Underholdt av Libresse?

Eller kanskje varm og uklar? Hva jeg snakker om nå? Jo, nå har jeg nettopp besvart en spørreundersøkelse fra meningstorget, og denne undersøkelsen dreide seg i hovedsak om jentegreier som bind og tamponger.  Jeg ante ikke at det kunne være så mange følelser knyttet til disse hygieneartiklene.  «Uansett om du bruker merket eller ikke skal du forestille deg hvordan du personlig ville føle deg hvis du brukte Libresse.» Føler du hat eller ensomhet? Føler du deg forvirret, sjokkert, utnyttet? Eller kanskje du tvert i mot føler kjærlighet, tiltrekning, ja kanskje du til og med føler deg tent?

På dette bildet, som ærlig og redelig er rappet fra meningstorget.no, kan du se alle følelsene som visstnok er ganske vanlige ved bruk av sanitetsbind.følelser2

 

Edit: Bildet ble lite, og jeg aner ikke hvordan man får vist det større. Jeg anbefaler å klikke på det.

4 Responses to Underholdt av Libresse?

  1. vaarloek sier:

    ja. det er liksom alltid en følelse av å være underholdt som fyller meg når jeg bruker bind. noen få ganger kjenner jeg meg overrasket og forbløffet i noen dager, riktignok, men så er det tilbake til å være underholdt. jeg mener, finnes det noe mer underholdende enn mensen og libresse? i think not.

  2. mjolkerister sier:

    Hehe, ikke sant? Ofte føler jeg meg oppmuntret og verdsatt, og det er helt klart Libresses fortjeneste.

  3. Karen sier:

    Du er utfordret! Sjekk bloggen min for mer info!

  4. Lothiane sier:

    Hahahaha, den undersøkelsen var jeg med på og. Jeg trodde jeg skulle daue da jeg så disse følelsene. De har prøvd å lage det kvinnevennlig, men selv ble jeg bare lattermild. Ja ja, da lever jeg vel litt lenger. 😉

Legg igjen en kommentar