Skuffende av Anna

– God kveld, jeg ser etter en ny kommodeskuff, jeg har dessverre ødelagt den gamle.

– Hei til deg også! Hva kan jeg hjelpe deg med i dag?

– Jeg vil bestille en ny skuff til et produkt jeg har.

– Jeg forstår at du vil ha noe, tipper at det finnes på siden jeg åpner for deg!

-Nei, dessverre.

– Neivel, er det noe annet jeg kan hjelpe deg med?

– Jeg lurte nå på den skuffen jeg da, jeg trenger en ny, men vil ikke kjøpe helt ny kommode når jeg bare trenger en skuff.

– På siden jeg åpner for deg finner du kommoder.

– Nå var det ikke en hel kommode jeg skulle ha.

– På siden jeg åpner for deg finner du kommoder.

– En skuff! Jeg skal ha en skuff! Går det an å få kjøpe en enslig skuff?

– På siden jeg åpner for deg finner du mer informasjon om produktene i serien SKUFF.

– Jeg tror ikke du skjønner hva jeg mener.

– Jeg lyver ikke.

– Det har jeg heller aldri sagt!

– Det stemmer nok at du har sagt det. Er det noe mer om IKEA du lurer på?

– Kan jeg få snakke med sjefen din?

– Jeg kan kun kommunisere via tekst.

– Interessant…

– Det er alltid mer jeg kan svare på. Hva mer vil du vite?

– Neste ukes Lottotall?

– Jeg forstår at du prøver å stille et spørsmål. Kan du skrive det på en annen måte?

– Glem det!

– Det er allerede glemt. Noe annet jeg kan hjelpe deg med?

– Nei, ellers takk!

– Neivel, er det noe annet jeg kan hjelpe deg med?

– Ellers takk.

– Bare hyggelig!

– Skulle ønske jeg kunne si det samme, men du er bare kjedelig.

– Det er allerede glemt. Noe annet jeg kan hjelpe deg med?

– Hadet på badet, din gamle sjokolade!

– Jeg prøver å leve sunt så jeg spiser ikke mye søtsaker

– Hvordan greier du å leve sunt?

– Jeg er en robot, ikke et menneske.

– Aha! Da skjønner jeg at du greier å ikke spise sjokolade.

– Jeg kan dessverre ikke forlate min server.

– Jeg skjønner. Du har en jobb å passe.

– Her kan du lese om jobber på IKEA.

– Takk, men ellers takk.

– Bare hyggelig!

– Takk for ingenting, nå må jeg gå.

– Bare hyggelig!

 

– Er du her enda?

– Jeg er en robot, ikke et menneske.

– Jeg ville bare si god natt.

– Hadet bra!

– Jeg er trøtt.

– Uff, det var leit å høre. God bedring!!

– Takk!

– Bare hyggelig!

 

6 Responses to Skuffende av Anna

  1. lindis sier:

    IKEA-roboten kan ta knekken på verdens beste humør 😀

  2. mjolkerister sier:

    Hehe, jeg skjønner ikke helt poenget når man har en søkefunksjon som gjør samme jobben.

  3. lothiane sier:

    Hahaha, veldig bra! Har testa Anna før, hun er’kke helt enkel – men hun prøver jo da. Det skal hun ha… Synd hun ikke skjønte det med skuffen. Kanskje «tilbehør» hjelper? Eller ikke. 😀

  4. mjolkerister sier:

    Kanskje jeg skulle ha prøvd å spørre om tilbehør, lothiane? Eller, som du sier, kanskje ikke. 🙂

  5. Lothiane sier:

    Denne er like morsom å lese om igjen 🙂

Legg igjen en kommentar

