Jeg er utfordret

Det kan jeg like. 🙂  Litt sent, men nå skal jeg altså svare på utfordringen fra Karen.

 

4 jobber jeg har hatt:

  • Jordbærplukker
  • Renholder
  • Dagmamma
  • Avisbud

4 steder jeg har bodd:

  • Tynset
  • Levanger
  • Trondheim
  • Selbu

4 steder jeg har vært:

  • London
  • København
  • Senja
  • Helsinki

4 steder jeg ønsker å reise til:

  • Roma
  • Paris
  • Bergen
  • Lofoten

4 tv-program jeg ser på:

  • Da damene dro
  • Kongen av Queens
  • Norske talenter
  • Nytt på Nytt

4 websider jeg er innom hver dag:

  • Facebook
  • Gmail
  • adressa.no
  • div. forum

4 filmer jeg kan se om og om igjen:
Oi, fire filmer var litt mange, men jeg kan prøve.

  • Mamma Mia
  • De gales hus
  • Walk the Line
  • Sweeney Todd (musikalen med Johnny ❤ )

4 steder jeg heller ville vært nå:

  • Et sted det er sommer
  • På et hotellrom i en storby
  • På hyttetur med familien
  • Jeg burde vært i sengen

4 ting jeg liker ved meg selv:

  • Jeg er snill
  • Jeg er grei
  • Jeg er flink
  • Øøøh…
Legg igjen en kommentar

