Tre måneder?

Jeg har visst ikke skrevet her siden mai. Nå skjønner jeg ikke helt hva som har skjedd her, det kan da ikke være så lenge siden? Hjelpes, har jeg virkelig så lite å dele? Nei, jeg har tanker og meninger og rare opfatninger av mye og mangt, men jeg tror jeg har fått litt sceneskrekk. Denne scenen min er bitteliten og det er svært glissent blant publikum. Det er ingen grunn til prestasjonsangst. Nå skal jeg skjerpe meg og blogge i vei!

Ei «nettvenninne» sa en gang: «Tida går forbi. Så sakte!»    Vet du, jeg er så uenig. 😉

7 Responses to Tre måneder?

  1. organa sier:

    «Nå skal jeg skjerpe meg og blogge iei!»

    *kremt* Hehe!

  2. mjolkerister sier:

    Øh. Huff.
    Jeg vet.

    Aaaargh.

  3. organa sier:

    Jeg vet også, Milky! *pjusketrøste på*

  4. Suz sier:

    Er det her du er Milky? Jeg savner deg. Og jeg ante ikke at du var «nettvenninne» med Madonna. :sjokk:

  5. mjolkerister sier:

    organa: Jeg er så glad for at du er innom likevel. Selv om jeg ikke skriver noe.

    Suz: Næh. :rørt: Savner du meg? Jeg er her litt, men ikke så mye som jeg hadde tenkt.
    Vet du ikke hvem som sa det? «Tida går forbi. Så sakte» :samestemme:

  6. Raglan sier:

    Ja, jeg vet, og jeg ler hver gang jeg ser den. Den er noe av det morsomste jeg har sett, og jeg har lagret det. Tia går forbi….

    Hvor er det du holder deg – jeg savner deg på forumet?

  7. mjolkerister sier:

    Raglan; I`ll be back! Jeg er ingen spesiell plass egentlig.

    Er det ikke litt rart at ingen har kommentert hvordan jeg dreit meg ut på hoderegninga der? Er det tre måneder fra mai til september da?

Legg igjen en kommentar

