Noen planer for det nye året

Noen kaller det nyttårsforsetter, men i år kaller jeg det planer. Planer er det ingen fare for å bryte, bare forandre. Det ble en liten forandring i planene kan man si, også er det ikke mer å mase om.

1. Jeg tenker å fortsette med å skrive middagsplaner for hver uke. Det er veldig kjekt å vite allerede fra morgenen av hva middagen skal bestå i. Dessuten blir det mindre hastverksmat og mer variasjon i kosten.

2. Jeg tenker å røre mer på meg og spise litt sunnere. Forhåpentligvis vil det føre til mer velvære.

3. Jeg tenker å ha planer for rydding og vasking av hjemmet. Alle rom skal til pers minst en gang i uka.

4. Jeg har lyst til å bruke mer tid på sosiale aktiviteter og på å ha det moro!

5. Jeg vil lese mer bøker og bruke litt mindre av fritiden min på nett.

 Det ble en lang liste med planer. Kjekt å ha den liggende her, så jeg jeg ikke glemmer dem. 😉

10 Responses to Noen planer for det nye året

  1. Karen sier:

    Planer er fint å ha!
    Kanskje jeg også må planlegge litt. Kan jeg kopiere dine planer? *ler*

  2. mjolkerister sier:

    Hehe, planer er for alle, Karen. Jeg har ingen enerett på disse.

  3. Sexy Sadie sier:

    Skal du gi opp nettlivet? Hva med meg da?

  4. mjolkerister sier:

    Haha, Sexy. Gir opp gjør jeg nok ikke. Du er mindre å se på nett du, enn hva jeg er. 🙂

  5. Sexy Sadie sier:

    Jepp, jeg har liksom begynt å prioritere trening..

  6. mjolkerister sier:

    Da har du kommet litt lenger enn meg, SS. Jeg er ikke helt der akkurat nå, men så skriver vi bare 12. januar enda. :p

  7. Tomas sier:

    Smart med planer, i stedet for forsetter! Plankomiteen ønsker deg lykke til!

  8. mjolkerister sier:

    Takk for lykkeønskninger, Tomas.
    Jeg trenger det. 🙂

  9. Tomas sier:

    Du må ikke trenge
    så inderlig vel,
    det andre vil gi deg,
    helt av seg selv!

    – parafrase over Arnulf Øverland (for deg, Mjølka)

Legg igjen en kommentar

