Litt julerot i hodet

Når det er noe jeg skal ha gjort så bør jeg ikke være veldig stressa når jeg gjør det. Da går det som regel galt. Nå i førjulstiden prøver jeg å ikke stresse så mye, men litt travelt får jeg det innimellom. Som da jeg skulle skrive julekort til tanta og onkelen min og levere det til moren min som skulle sende det sammen med julegavene. Jeg skrev en veldig hyggelig hilsen med ønske om en god jul og et godt nyttår, og noen ord om å hygge seg sammen med barnebarnet sitt i jula. Jeg la kortet i konvolutten og vurderte om jeg skulle lime igjen eller ikke. Det ble til at jeg ikke gjorde det, ettersom det jo skulle legges i esken med gavene.

Litt senere ringte moren min. Hun måtte tilstå at hun hadde sett på julekortet, og spurte meg. «- Vet du hva barnebarnet deres heter?»  Jadda, jeg hadde skrevet feil i kortet jeg. Hadde skrevet et jentenavn som begynte på riktig bokstav, men det var ikke navnet på barnebarnet deres. Jeg grøsser ved tanken på at jeg var nær ved å klistre igjen konvolutten slik at ingen hadde kontrollert. Lurer på om jeg hadde fått høre det da, eller om jeg hadde levd resten av livet i uvitenhet om den megatabben.

 Samme dag helte jeg forresten flytende vaskemiddel i rommet det skal fylles skyllemiddel i. Heldigvis ble det også oppdaget slik at jeg visste at vasken måtte kjøres to ganger.  Jeg frykter at jeg gjør mange sånne rare ting uten å oppdage det også.

One Response to Litt julerot i hodet

  1. Avil sier:

    *fnis*

    Slapp av, det går bra!

Legg igjen en kommentar

