Jeg håper nesten at ingen leser dette

Hehe. Jeg er så fersk i dette at det gjør bittelitt vondt. Det er faktisk litt skummelt å starte blogg. Det aller verste akkurat nå er faktisk det tekniske, jeg kan ikke dette enda. Håper det ikke er alt for vanskelig, og at jeg kan få siden min til å se litt ok ut etterhvert. Nå må jeg nesten bare prøve å skrive litt, så får jeg se hvordan det blir seende ut etterpå. Innspill mottas med takk, hvis noen likevel skulle finne på å lese.

 Jeg er altså meg, ei dame som nærmer seg 30 med stormskritt (oææ…). Jeg er trønder med alt det medfører, som tennissokker, mokkasiner, skinnvest og bart. Neida – så ille er det ikke hos meg, men jeg har vel noen onkler som… jaja, nok om det!

Grunnen til at jeg fikk en slik bloggelyst er at jeg har lest veldig mange flotte blogger i det siste. Det tok vel litt av da årets Tordenbloggkåring (kan jeg skrive det sånn?) gikk av stabelen. Jeg var med og heiet Avil frem til en god andreplass.

 Hva jeg kommer til å blogge om? Tja, det blir vel mest om mitt liv og mine tanker. Jeg håper det ikke blir for dørgende kjedelig, men tiden vil vise. Etterhvert håper jeg faktisk på å få noen lesere også. Jeg skal ihvertfall sende link til vennene mine, og mase de inn for å kommentere hver eneste post jeg lirer av meg. Mohaha.

 Skal jeg si mer? Navnet på bloggen henspiller til et kallenavn jeg har et annet sted på nett, bare med en ny vri.

Nå poster jeg. Dette blir spennende…

16 Responses to Jeg håper nesten at ingen leser dette

  1. mathilde sier:

    Hei og velkommen til milkersen!

  2. Note sier:

    Jeg skal følge med. *lover*

  3. mjolkerister sier:

    Heisann. Hyggelig med kommentarer. Takk for fin velkomst, damer.
    Som takk skal jeg linke til dere i den derre bloggrullen.
    Bare vent litt så skal jeg snart få det til.

  4. lindamac sier:

    Velkommen! Jeg kommer til å titte innom rett som det er.

  5. mjolkerister sier:

    Takk, lindamac. Da er du på rullen du også.

  6. Avil sier:

    Der var du jo!
    Eg, mac, Imp, Muppy (og Note og, trur eg) og sikkert fleire, begynte å blågge etter Tordenbloggen i fjor.
    Det er kjekt, og drit i om folk likar det du skriv. Ikkje ha høge krav til deg sjølv, berre skriv det som fell deg inn og publiser.

  7. mjolkerister sier:

    Jeg skal gjøre så godt jeg kan, Avil. Jeg skriver det som faller meg inn, og layouten skal jeg også få pussa litt på etterhvert.
    Bildet på «banneret» skal jeg få fiksa på når julekartongene er borte fra butikkene.

  8. virrvarr sier:

    Velkommen skal du være (c;

  9. mjolkerister sier:

    En fremmed også! 😀
    Takk for det, virrvarr.

  10. mjolkerister sier:

    Oi, nå ble det visst litt smalt og rart her. :s

  11. Randi sier:

    Alltid plass til en blogg til 🙂 Skal titte innom deg igjen!

  12. mjolkerister sier:

    Så koselig, Randi. 🙂

  13. den lille sier:

    Spennende!

  14. den lille sier:

    Spennende.
    Skriv masse!

  15. Tomas sier:

    Velkommen ut i bloggordsfæren!

    Første gang jeg finner noen som er yngre enn meg her (slo deg med ei uke, startet selv å blogge 7.desember).

    Du har en fin tone i det du skriver, så dette virker veldig lovende. Kanskje du må venne deg til at noen leser bloggen din også … 😉

  16. mjolkerister sier:

    Takk, Tomas.
    Jeg føler meg som en ferskis enda. 🙂
    Jeg ER jo en ferskis enda, men med tiden blir jeg vel eldre jeg også. Dette er ihvertfall spennende.

Legg igjen en kommentar

